Wednesday, June 15, 2011

Pamper time. Es tiempo de Mimarse!

For my girls in Virginia

All of us love when we have that little extra money to go to the salon and the spa, but it doesn't happen all the time. Believe me I know. So I'm here to invited all you lovely ladies to come over on June 25,2011  to my house for free Mary Kay facial and color session. You can come over and enjoy a time of pampering and relaxation with the girls. You can invite a friend if you like. Let me know if you are coming by June 22 so I can make all the arrangements. It will be a great help to get me started with Mary Kay plus enjoy a good time with my friends.

Send me a message to my inbox so I can send you my address

A todas de nosotras nos encanta cuando tenemos ese dinero extra para ir a la peluquería y el spa, pero no sucede todo el tiempo. Créeme que lo se. Así que invitó a todasmis chicas hermosas a vengan el 25 de junio del 2011 a mi casa por una  sesion de faciales y maquillaje de Mary Kay. Ven y disfruta de un momento de mimos y relax con las chicas. Puedes invitar a una amiga si gustas. Déjeme saber si usted viene el 22 de junio para que pueda hacer todos los arreglos. Será una gran ayuda para mi inició con Mary Kay además de disfrutar de un buen rato con mis amigas.

Enviame un mensajito al inbox y te envio mi dirreccion

No comments:

Powered By Blogger